Nieuwe strakke huisstijl voor Oranjevereniging Wilhelmina

PIN

Wil je ons helpen met onze reclame-instrumenten? Dat was de vraag die Cool Clogs zo eind februari ontving. Daar waar Cool Clogs voorheen de Rebel Run sponsorde vonden we dit een waardevolle en goede opvolger daarvan.

Een voorzichtige start is inmiddels gemaakt, gezien het korte tijdsbestek is gestart met het strakker zetten van het bestaande logo, de vormgeving van een poster met daarop alle evenementen die door de vereniging worden georganiseerd (en dat zijn er nogal wat….), een snapchatfilter voor de Hollandse Avond en een Photoshopfilter voor de foto’s die op social media worden geplaatst.

Dit resulteerde in een nieuwe frisse huisstijl waar natuurlijk de kleur oranje de boventoon voert. Er is een combinatie gemaakt met de Nederlandse vlag om het oerHollandse karakter van alle evenementen te benadrukken. Het combineren van de evenementen op één poster was nog een uitdaging zeker ook omdat het niet alleen leuke, vrolijke zaken betreft maar ook de Dodenherdenking. Maar… het is gelukt! Alles komt goed samen in de nieuw ontwikkelde instrumenten. Hopelijk kunnen we voor volgend jaar nog meer instrumenten vormgeven. Een mooie nieuwe website bijvoorbeeld?!

We zullen zien. Voor nu voelde Cool Clogs zich vereerd haar kleine steentje bij te mogen dragen. Respect voor alle vrijwilligers van Oranjevereniging Wilhelmina die hun spaarzame vrij tijd opofferen om al deze evenementen te regelen.

Voor 2019 is het sponsorpotje van Cool Clogs al vergeven aan lokale en nationale goede doelen. Maar mocht je voor jouw vereniging of organisatie reclame-instrumenten nodig hebben dan ben je van harte welkom bij Cool Clogs. Een keer van gedachte wisselen kan nooit kwaad toch?