Na ruim 6 jaar was het tijd voor een nieuwe site voor Joosen Advies. De oude site was qua techniek inmiddels wat verouderd én in de afgelopen jaren heeft ook Joosen Advies zich doorontwikkeld. Deze ontwikkelingen moesten zichtbaar zijn in de huisstijl. Er is gestart met het restylen van het bestaande logo. Het logo kreeg een krachtiger visueel beeldmerk en het onderschrift veranderde naar ‘re-integratie & loopbaanadvies’ passend bij de toekomstvisie van het bedrijf.
Professioneel, stevig en tot vriendelijk; al deze elementen zijn terug te vinden in het nieuwe logo.
Doorvoeren nieuwe huisstijl in nieuwe site
De volgende stap was het doorvoeren van het nieuwe logo in een nieuwe website. Een ontwerp werd gemaakt, ook in deze ronde draait alles om mensen. Deze zijn dan ook zichtbaar aanwezig op de site. Per dienstverlening is een film zichtbaar waarin je mensen ziet veranderen naar een positieve mindset. En dat is precies wat Joosen Advies doet, mensen helpen werk weer leuk te vinden. Op zoek naar mogelijkheden door te luisteren, begrijpen en adviseren vanuit expertise.
Wat is er anders op de nieuwe site
We zijn gestart met het bespreken van de bestaande site en wat daarin moest veranderen. In de basis bleek deze nog steeds een prima uitgangspunt. Het gaat om mensen en het hen laten zien van mogelijkheden (positief) ipv beperkingen. De werkzaamheden van Joosen Advies zijn altijd arbeidsgerelateerd.
De toekomstvisie van Joosen Advies is meer op het gebied van loopbaancoaching / advies werkzaam te zijn, waardoor het re-integratie deel wat minder kan zijn. Deze ontwikkeling sluit ook aan bij de visie van Joosen Advies; het gaat om het vooruit helpen van mensen die vastzitten. De aanpak hiervan past niet altijd binnen de strenge kaders en regels die verbonden zijn aan het re-integratie traject. De volgorde van de diensten op de website gaat hierop aangepast worden:
Nieuwe site, nieuwe gezichten
De nieuwe site heeft een compleet een nieuwe lay-out en vormgeving gekregen. Deze is vriendelijk, professioneel, duidelijk en overzichtelijk. Ook in de nieuwe site is gebruik gemaakt van filmpjes van mensen die je ziet veranderen. Dit is krachtig en spreekt aan. We gaan is ervoor gekozen op nieuwe gezichten te laten zien en er zijn handgeschreven elementen toegevoegd om het persoonlijke karakter te benadrukken.
WordPress website
Deze site is gebouwd in “Wordpress”, Joosen advies kan hierin zelf aanpassingen op de site verwerken (binnen het vaste stramien). Ook is de SEO tool Yoast toegevoegd en gevuld door Cool Clogs, deze maakt het mogelijk per pagina een focus keyphrase, SEO titel en de metabeschrijving in te geven. Een handige plugin die een bijdrage levert aan de vindbaarheid van de site. Ook is de site gekoppeld aan Google Analytics 4 zodat analyse van de data mogelijk is. Bekijk de nieuwe site van Joosen Advies >>
Fijne samenwerking
“Jij snapt zo goed wie we zijn en waar we voor staan. Wanneer er een overleg is dan ben ik door ons gesprek nog trotser op mijn bedrijf dan ik daarvoor al was. Zo knap hoe je ons verhaal om kunt buigen naar een nieuw logo en een nieuwe site. Het past zo goed bij ons, echt ontzettend bedankt weer!, aldus een super tevreden Peggy Joosen”
Nieuw verhaal te vertellen? Nieuw logo? Nieuwe site?
Bent u voor uw bedrijf, product of dienst ook op zoek naar krachtige branding. Een huisstijl die perfect laat zien wat u over wilt brengen? Laten we dan eens samen koffie drinken! En bespreken wat Cool Clogs daarin voor u kan betekenen. Bel (0416 854 447) of stuur een mail (mirella@coolclogs.nl).